Už se nemusíte ničím rozptylovat. Klidně se soustřeďte
na svou klíčovou práci a naši
obchodní asistenti,
vyzbrojení nejnověšími obchodními postupy, se
postarají o prodej
vašich produktů a služeb.
Podělte se s námi o své potřeby a my na základě vašich prodejních standardů navrhneme takzvaný
call script, scénář,
který operátorovi slouží jako opora při vedení hovoru.
Nemusíte se ale bát, operátor se jím řídí, ale neodříkává ho doslova.
Klademe
důraz na přirozenou komunikaci se zákazníkem, protože je jedním z kritických předpokladů
úspěšné kampaně.
Aby byl prodej skutečně efektivní, volíme postupy podle toho, kdo
je koncovým zákazníkem. Zcela jiný přístup vyžaduje soukromý
sektor
a jiný firemní sektor, ve kterém dále rozlišujeme SOHO, SME
a middle market.